دوچرخه سواری کوهستان: افجه - دشت هویج

این جمعه طبق برنامه ریزی که کرده بودم و هماهنگی با علی سیفی تدارک برنامه دوچرخه سواری کوهستان مسیر تهران به دشت هویج در منطقه لواسان رو دیدیم. یه گروه ۴ نفری تشکیل شد و ما ساعت ۶:١۵ صبح از جلو بیمارستان میلاد در اتوبان همت راه افتادیم (من ، علی ، مازیار و رحمان). ساعت ٨:۴۵ لواسان ، ١٠ افجه و ١٢ ظهر به دشت هویج رسیدیم . البته فکر کنم در مسیر مجموعا یک ساعت یا بیشتر توقف داشتیم و میشه خیلی زودتر از اینها اگه آمادگی بدنی تون خوب باشه مسیر را به پایان ببرید. تیم ما آمادگی خیلی خوبی داشت برنامه خیلی عالی انجام شد. از افجه تا دشت هویج مسیر سنگلاخ و تقریبا غیر قابل رکاب زدن یا به قول بچه ها رکاب خور نیست و ما دوچرخه رو دست گرفتیم و تا دشت رفتیم. موقع برگشت اما سوار چرخ شدیم که باید به دلیل شیب مسیر و جنس زمین خیلی خیلی احتیاط کرد. برنامه خیلی عالی بود به خصوص بچه ها که تا حالا دشت هویج رو ندیده بودند خیلی لذت بردند و همه برای بهار سال آینده همین برنامه رو خواستن که اجرا کنیم. فعلا که دور دوره دوچرخه سواری کوهستانه. جای همتون خالی.

از راست : علی ، مازیار و رحمان در ابتدای گردنه قوچک

لواسان

مسیر دشت هویج

دشت هویج

از راست: رحمان و علی

خودم

بازگشت از دشت هویج

توحید نوروزی

به میثم ممنون از نظرتون. راستش قلیونی که تویه یکی از عکسها اون گوشه است و همیونطور زیرا اندازی که روش نشستیم ماله بچه های لواسان بود که اومده بودند اونجا و ما رو با زیراندازشون مهمون کردن. ما اهل این صحبتها خدا رو شکر نیستیم . در مورد دوچرخه که بریا مریدا یا جاینت با لوازم الیویو باید دست کم 450 تومان هزینه کنی و درمورد دوچرخه دست دوم اگه چیز خوبی پیدا کنی خیلی هم خوبه خودتم میدونی که بستگی به دوچرخه و قیمتش داره. به هر حال برات آرزوی موفقیت می کنم هر چه سریعتر شروع کن . موفق باشی

صدرا

بسم الله الرحمن الرحيم ::با سلام:: ::مطالب وبلاك نوشته هاي صدرا با موضوعات زير است::: ::"علملي در باره الگوي مصرف:: *ممیزی انرژی* autac.persianblog.ir/post/14/ *نرم افزار مدیریت انرژی افق امیرکبیر* autac.persianblog.ir/post/13/ ::گردشگري:: *طبیعت گردی در تهران دشت هویج افجه در لواسان* http://autac.persianblog.ir/post/23 ::سياسي:: *ای کاش می گذاشتند میرحسین خودش باشد* autac.persianblog.ir/post/10/ *گداسازی و گداپروری* autac.persianblog.ir/post/19/ *رعایت حقوق شهروندی طلبه سیرجانی* autac.persianblog.ir/post/16 *تدفین شهدا در دانشگاه امیر کبیر* autac.persianblog.ir/post/2/ *پلی‌تکنیک به‌دست حامیان کروبی فتح شد * autac.persianblog.ir/post/20/ *«دول الخلیج العربیة»، «دولتهای عربی خلیج»* autac.persianblog.ir/post/21/ ::جامعه شناسي:: *تقابل اسلام و مدررنیته* autac.persianblog.ir/post/15/ ::روانشناسي:: *سه موضوع مهم در خواستگاری* autac.persianblog.ir/post/5/ *عصبانیت و درمان آن* autac.persianblog.ir/post/6/ ::تاريخي:: *دو فساد بنی اسرا

محمد

اطلاعات کاملی را در اختیار من گذاشتید.باتشکر

sasy

axse refighaye ma to in ja chi kar mikonan?

فواد

خیلی نامردید شما.خوب وقتی میگید دله منم میسوزه دیگه. [دلشکسته]یه برنامه بزارید همه بتونند بیاند.

حامد

سلام جالب بود منم یه گزارش نسبتا متفاوت دارم خوشحال می شم نظرتون رو بدونم

حمید

نه ایمیل دارم نه سایت نه ... اما یه دوچرخه دارم که همه چیمه قربانت. راستی بیاین این طرفا خوراک دوچرخه س ها 09399933315[تایید]

ahad

salam.varzeshkara in ghalyono barmidashtin

ناصر

سلام دوستان همیشه در گردش! تورو خدا اون قلیونتون رو از برنامه حذف کنید. سلامتی شما آرزوی قلبی ماست. موفق باشید

خب خدا رو شکر که شما اهل این چیزا نیستید. اگه دوست داشتید به رامسر هم بیاید تا با هم یه برنامه جنگل بزاریم. مخلص شما.ناصر